طراحی کاتالوگ / سایت طراحی کاتالوگ / نمونه طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ / سایت طراحی کاتالوگ / نمونه طراحی کاتالوگ

طراحی های کاتالوگ چه تاثیری در فروش دارد؟

نقش بسیار مهمی در ایجاد تصویر برند شما توسط یک کاتالوگ خوب طراحی شده است. بدون طراحی کاتالوگ مناسب، پیشنهاد بازاریابی شرکت شما ناقص به نظر می رسد و فروش شما کاهش می یابد. همانطور که بازاریابان می‌دانند، طراحی کاتالوگ فقط به معنای استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌های دایرکتوری نیست، بلکه دانستن نحوه استفاده از آنها در عمل و زمان رها کردن یک الگو است.

چه در حال توسعه بازی‌های ویدیویی موبایل یا تجهیزات صنعتی باشید، ارسال کاتالوگ ( کالانما ) آنلاین خود به‌صورت آنلاین با ریوال راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است. انتشار بروشور با جزئیات در مورد محصولات یا خدمات شما نه تنها برای آشنایی با آنها خوب است، بلکه برای کمک به مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه شما چیزی در مورد برند شما یاد می گیرد. یک کاتالوگ با طراحی خوب نه تنها کارت ویزیت شماست، بلکه راهنمای آنچه می توانید ارائه دهید نیز می باشد. یک نمونه از ریوال را در زیر ببینید.

 طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ / سایت طراحی کاتالوگ / نمونه طراحی های کاتالوگ

اگر یک طراح گرافیک حرفه ای نیستید، می توانید خدمات طراحی را پیدا کنید تا در چیدمان به شما کمک کند. اما هیچ اشکالی ندارد که یک شرکت کوچک فقط ازتصاویر محصول، الگوهای کاتالوگ و اقلام از پیش ساخته شده برای نمایش پیشنهاد خود استفاده کند. اگر احساس خلاقیت نمی‌کنید، می‌توانید با استفاده از یک الگو و ابزارهای ساده مانند آفیس یا پاور پوینت یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید. ساده باش شرکت های کوچکتر می توانند به راحتی محصولات، قیمت ها و مزایای کلیدی خود را تنها در چند صفحه به نمایش بگذارند. شما می خواهید مشتری جذب کنید، نهخلق آثار هنری. اگر به یک بروشور کوتاه نیاز دارید، می توانید از یک قالب کاتالوگ از پیش ساخته شده استفاده کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 9 دی 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: